keskiviikko 28. elokuuta 2013

Sisäpäivien puuhaa

Enpä ole oikein tälläkään viikolla päässyt keskittymään tähän bloggailuun, kun isoveikka on ollut lauantaista asti kipeenä. Tänään on jo melkein entisensä, niin päästään vihdoin ja viimein lähtemään kohta ulos! Itselläkin ollut hermot tosi kireellä koko alkuviikon, kun ei ole saanut raitista ilmaa... :(

Tällä viikolla on molemmat pojat nukkuneet päiväuniakin, niin olen saanut keskittyä säilömisiin.

Sain taas kummeilta sieniä, osa meni pakkaseen ja toinen osa kastikkeeksi.


Olen saanut myös vihdoin ja viimein kurkut säilöttyä (ohjeen otin kurkunsäilöntä pussin kyljestä). Vielä olisi kurpitsa ja uusi chili-satsi laittamatta.... Mitenhän mä kerkiän kaiken, kun viiden päivän päästä alkaa jo työt?! Omenoitakin pitäisi vielä jostain haalia, että saadaan talveksi hilloa.


Sain muuten sen Puhdistuksenkin jo luettua! Ei siinä kauaa mennyt, kun tuli sängyssä yö-myöhään sitä ahmittua! :D Miehelläkin meinas jo mennä hermot mun lukemiseeni. Olen nimittäin sellainen, että kun innostun jostain asiasta, niin en malta lopettaa kesken, vaan keskityn siihen niin kauan kun on valmista...

Nyt nää lähtee ulos, kun tiskikonekin sai tiskinsä pestyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti