perjantai 27. syyskuuta 2013

Poncho

Vihdoin se on valmis viimeistä hapsua myöten! Tämä on suuritöisin käsityö mitä olen ikinä tehnyt ja tarkoitus oli, että se valmistuisi ennen töihin paluuta, mutta aikataulu viivästyi loppujen lopuksi sitten kuukaudella. Ja ikävä kyllä ilmatkin on jo niin viileitä, ettei tälle taida enää tänä syksynä olla käyttöä... :( Kevään ensimmäisiä lämpöisiä päiviä odotellessa...
Ponchon olen alkujaan bongannut Aarninlinnun blogista ja ohje löytyy Novitan sivuilta.

Ensin ajattelin etten saa ikinä tolkkua ohjeesta, mutta kyllä se sitten avautui hetken mietiskelyn jälkeen. Ohjeessa oli muutenkin muutamia kohtia, mitkä oli vähän epäselvästi ilmaistu, mutta kuitenkin tuli valmista! :)


Ohjeen mukaan käytin Novitan Isoveljeä ja puikkoina kutosta. Väri oli hetken mielijohde, mutta oikeestaan mä tykkään tosta hippi-väristä nyt tosi paljon! Ainut poikkeus ohjeeseen on kiristysnyörien päät. Olisi pitänyt tehdä tupsut, mutta mä tein hapsut. Mun mielestä ne tupsut on vähän hölmöt... Ne sopii vaan pipoihin.


Näin kerrankin jopa vaivaa ja pakotin H:n ulos kuvaamaan mua ja mun ponchoa :D Kun laitoin ton ponchon päälle ja hupun päähään, niin isoveikka sanoi, että näytän ihan Närpiäiseltä (tuttu Pikku Kakkosen katselijoille) :D

2 kommenttia:

  1. Oi vau! Tosi hieno tuli! Miekin ihmettelen itseäni, koska miusta tuo väri on upea ja just sopiva ponchoon, voisin pitää itsekin.

    Olet kyllä ollut ahkera tuon kanssa! Miun neulamavauhdilla voisin käyttää tuota ehkä eläkkeellä.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Yleensä minäkään en saa mitään, varsinkaan näin suurta, lopuunasti tehtyä, mutta tämä oli iloinen poikkeus! :)

      Poista