lauantai 20. heinäkuuta 2013

SuperKivaa!

Superkivaa viikonloppua kaksi päivää takana ja huominen vielä edessä! Heti on ihan toisenlainen fiilis noihin viikonloppuihin, kun miehelläkin oli eilinen vapaa ja on aikaa tehdä kaikkee kivaa (eli ne mun edellisen postauksen masistelut on takana päin, vaikka onkin vielä paska ilma).

Eilen tosiaan käytiin siellä Ikeassa kamun kanssa, enkä edes mennyt sekaisin siitä kaikesta krääsästä vaan ostin vaan sen mitä olin etukäteen suunnitellut :D Käytiin myös uudessa(?) Lanttilassa, mikä oli tullut Ikean viereen (Vantaalla siis oltiin), mutta se oli todellinen pettymys! Siellä oli 390 myyntipöytää pelkkää rojua (ja rojulla tarkoitan sellasta tavaraa, mitä esitellään usein esim. Paskoissa kirppislöydöissä) ja jälleen myynti-pöytiä. Että mä vihaan niitä!
Iltapäivällä juhlittiin vielä melkein 1-vuotiasta pikkuveikkaa, kun kaksi muuta kummia ei pääse samaan aikaan, kun kolmas :) Eli ens viikonloppuna luvassa vielä juhlahumua.

Tänään super-viikonloppu jatkui sillä, kun H ehdotti aamulla, että lähdetään ravintolaan syömään mun, pikkuveikan ja hänen omien synttäreiden kunniaksi. Aamupäivällä pakattiin lapset autoon ja lähdettin ensin vähän ostoksille. Tai pojille ostettiin muutama uusi vaate, pikkuveikalle synttärilahja ja Clasulta käytiin hakemassa taulukoukkuja (pääsen esittelemään muun uusia tauluja täällä) ym. pikkusälää ja sen jälkeen mentiin Santa Fe:n syömään.

Kolmet tarjous-kollarit ja yksi uutuus-huppari

Name It on ehdottomasti mun suosikki-lastenvaateliike! Siellä on ehkä aavistuksen kalliimmat hinnat H&M ja Jesper JUNIORissa, mutta ne pysyy aika hyvinä pesuista huolimatta ja on kivan näköisiä.

Alkuillasta käytiin vielä vanhemman perillisen kanssa mustikassa tuolla lähipusikossa. Tunnin isoveikka jaksoi keräillä marjoja meidän kippoon ja suuhunsa, kunnes alkoi vähän väsymään koko touhuun. Huomena voidaan kuulemma mennä uudestaan, mutta silloin minä kerään marjat ja hän vahtii mua mustikka-rosvoilta! :D


Muutama vattukin löytyi, tosin suurin osa meni suoraan suuhun :)

Päivän päätteeksi vielä pari viinilasillista :)


Tänään tajusin myös sen, että oon nyt vähän vajaa kolmekymppisenä tullut siihen pisteeseen, että mulla on kaikki se mitä mä mun elämältä tarvin ja haluan, loppu on hienosäätöä <3
Meni niin syvälliseksi, että saa jäädä tohon yhteen lauseeseen :D

Heips! Toivottavasti muillakin on yhtä kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti