perjantai 26. heinäkuuta 2013

Höpinää liikunnasta

Mä oon huomaamattani viettänyt tällä viikolla oikein terveysviikkoa :) Oon urheillut tosi paljon, käynyt kaksi kertaa pelaamassa lacrossee, sen lisäksi vielä lenkkeillyt ja muutenkin syönyt tosin "hyvin"!
Mun oli tarkoitus kesän aikana treenata mun juoksu kuntoo ihan kunnolla, mutta aina tuli jotain tyhmää syytä tai tekosyytä, etten pääsyt lenkille :(

Tällä viikolla oon kuitenkin maanantaista lähtien noudattanut yhtä juoksuohjelmaa (tosin soveltanut sitä hieman mun treeneihin sopivaksi) ja alku on ainakin lähtenyt hyvin käyntiin. Tän viikon lenkit on kyllä tuntunut tosi iiseiltä, mutta kai se on tarkoituskin? Esimerkiksi tiistaina, kun tulin lenkin jälkeen kotiin niin oli sellainen fiilis, että pitäisi lähtee uudestaan... Kirjoittelen ens viikolla siitä aiheesta lisää, kunhan eka viikko on ensin kunnialla läpäisty! :)

Lähiaikoina oon myös vähentänyt huomattavasti kahvin juontia ja alkanut lipittää teetä. Liekö syynä sitten mun teen juontiin alkuviikon syksyiset ilmat vai totaali kyllästyminen kahviin, niin jouduin eilen tee-ostoksille huventuneen varaston takia.
Olin kaupassa hipelöimässä tee-paketteja, kun yksi nainen tuli mun viereen ja sanoi suosittelevansa mulle Clipperin vihreää teetä ja nappasi itse saman paketin omaan kärryynsä. Ei kuulemma ole yhtään kitkerää, vaan sopivan pehmeää :) No minäpä sitten kiitin kohteliaasti ja otin samaa teetä myös omaan kärryyni. On muuten todella hyvää ja pakko ostaa muitakin laatuja! :)


Eilen treenien lopuksi koin mukavan yllätyksen, kun meidän lacrosse-tarviketilaus oli tullut ja sain itselle vihdoin ja viimein mailakassin ja pelihanskat. Mailakassin olisin halunnut toisen värisenä, mutta kaikki muut värit paitsi pinkki ja musta oli loppu :( Mut eikö pinkki ole aina pop?


Kaikki mahtuu kyytiin!

Tähän mun liikunta-viikko sitten loppuukin, kun huomena mennään siskon 30-v. kahveille ja sunnuntaina juhlitaan vielä kerran meidän 1 vuotiasta! <3 Eli mässäilyä siis tiedossa koko viikonlopuksi!

P.s. Sain eilen tapetoitua meidän makuuhuoneen seinän ja tuli aika kiva! Huomena laitan parit kuvat, jos ennätän. On nimittäin pientä juhlavalmistelua vielä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti