sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Tiskirätit 1&2

Me oltiin koko viikonloppu muorilassa, joten on tämä bloggailu ja koneella istuminen muutenkin jäänyt aika minimiin. Pari kertaa oon viikonlopun aikana pyörähtänyt facessa! Ennätys sinänsä! :D
Viikonloppu meni lähinnä ulkona, pesin mattoja ja toiset vaan hengaili kun kerrankin saa olla pihalla niin kuin haluaa, eikä tarvi välittää kerrostalonaapureista!
Tänään käytiin uimassa ja mäkin heitin talvinahkan järveen, käytiin myös vähän ajelemassa järvellä ja se oli isoveikalle ensimmäinen kerta moottoriveneen kyydissä.

Mutta joo, oon mä vähän ehtinyt virkkaileenkin ja tässä olisi tulosta...

Ensimmäinen rätti on ihka ensimmäinen kokeilu, eikä mikään kummonen.



Toinen rätti on tehty Hupsistarallaa-blogin ohjeella. Mulla vaan ei sattunut olemaan valkoista lankaa, niin korvasin sen tietysti MUSTALLA :)

Kierosilmä


Pesukarhu jäikin ilostuttamaan äitin keittiötä, joten pitää tehdä vielä itselle oma.

Kun näistä kestotiskiräteistä on nyt täällä blogi-maailmassa niin vouhkattu, niin mun täytyy kyllä myöntää, etten mä kokenut ensimmäisellä käyttökerralla mitään maata mullistavaa ahaa-elämystä... Tuntui lähinnä, että pyyhin pöytää märällä pannulapulla, mutta onhan noi ainakin kivan näköisiä... :P

4 kommenttia:

  1. Hienoja rättejä! Miunkin pitäisi tehdä tuo pesukarhu.

    Miekään en kokenut ekalla kertaa mitään ahaa-elämystä, mutta tokalla kertaa jo. :D Noilla on älyttömän hyvä raaputtaa taikinaa ja kuivahtaneita tahroja irti. Ja jos ei muuta, niin ovat tosiaan iloisemman näköisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin koin sen ahaa-elämyksen tänään, kun rapsuttelin kuivaa puuroa pois keittiön pöydästä. Lähti todella näpsäkästi irti! :)

      Poista
  2. Täytyisi varmaan kokeilla, heräsi pieni into :)

    VastaaPoista