lauantai 15. kesäkuuta 2013

Shopping week



Mä oon shoppaillu tällä viikolla enemmän, kun koko tähän astisen vuoden aikana (johtunee varmaan eilen tilille napsahtaneista lomarahoista ;D).

Torstaina käytiin poikien kanssa perhepuistossa ja kotieläinpuistossa, jonka jälkeen mulle tarjoutuikin mahdollisuus kävästä Iittalan Outlet myymälässä! No siellä oli tietenkin just jotkut löytötavara-päivät ja astioita ym. oli muutamalla eurolla myynnissä.... Oli pakko vähän tuhlailla kun halvalla sai, niinkuin Sulo Vilen aikoinaan :D



Kartio-lasit x6 18e, Teema-lautaset x4 20e, Muumimukit x2 12e ja tietenkin uusi Kastehelmi-tuikku kokoelmaan 7e :)
Lautasia en olisi varsinaisesti tarvinut, mutta koska mulla on Teemat melkein pelkkää sinistä niin oon päättänyt pikkuhiljaa vaihtaa ne valkoisiin.

Tänään käytiinkin sitten koko perheen voimin Kärkkäisellä ostoksilla, kun H:n piti ostaa navigaattori. Mukaan tarttui myös hiustenleikkuukone, kukkaruukku ja tapettia meidän uuteen makuuhuoneeseen. Vaihdetaan makuuhuoneita, kun molempien poikien sängyt ei mahdu nykyiseen lastenhuoneeseen :( eli mä joudun luopumaan mun ihanasta lilasta tapetista! :((

Vallilan tarjous tapetti 9,90/rulla!

Kaiken muun lisäksi tilasin Hobby Hallista pienelle herralle uudet rattaat, kun ne Emmaljungan yhdistelmät on niin loppuun käytetyt (ollut kaverin lapsella ja sitä ennen ostettu kirpparilta), ettei kuomu pysy ylhäällä ja lapsi valuu niissä koko ajan huonoon asentoon vaikka remmit kiristää niin paljon kun saa.
Toivottavasti tulevat ennen kuin lähdetään heinäkuun alussa Muumimaailmaan siskon ja poikasten kanssa!

kuva: Hobby Hall

Nyt oonkin sitten ostelematta mitään siihen asti, kun mennään sinne Muumimaailmaan. En oikeestaan ees tarvi mitään ihmeellistä. Paitsi ehkä maalia pitää ostaa, mutta sehän ei ole shoppailua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti