tiistai 4. joulukuuta 2012

Tämä päivä

Tulihan taas pitkä väli, kun perjantaina viimeksi kirjottelin :( Eilen tuli tasan kaksi viikkoa täyteen kun oon ollut kipeenä ja tänään kun heräsin, niin olo oli kuin terveellä. Lähdin heti kymmeneltä aamulla poikien kanssa ulos ja oli niin ihanaa kun sai peuhata Jonnen kanssa lumessa, eikä tarvinut edes kertaakaan niistää! :D Ihmisen pieniä iloja :D

Makuuhuoneen ikkunasta otetut pari talvi-räpsyä <3 Mä oon niin huono ottaan kameraa mukaan, kun lähden ulos. Se jää aina johonkin vaunuihin leikkien tuoksinnassa, enkä muista ottaa yhtään kuvia :)


Iltapäivällä kävikin kaveri kylässä, oli tosi kiva nähdä taas pitkästä aikaa <3 Nähdään jotenkin tosi harvoin, vaikka välimatkaa on vain 25km. Nyt äippälomalla onneksi useemmin, kun muuten ollaan molemmat vuorotyössä. Fiilisteltiin joulua, juotiin teetä ja syötiin joulutorttuja :)



Huomena onkin edessä "raskas" päivä, kun lähetään H:n ja Jimin kanssa joulupukin asioille, eli lahjaostoksille. En tiedä onko se raskaampa mulle flunssan jälkeen vai H:lle kun joutuu mun kanssa ostoskeskukseen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti