torstai 6. joulukuuta 2012

Joulu shoppailut

Mä olin eilen niin poikki meidän shoppailu-reissun jälkeen, etten jaksanut tehdä illalla kotona enää yhtään mitään :D Lähettiin aamulla yheksältä liikkeelle ja oltiin joskus vähän ennen kahta takaisin kotona. En paljon viitsi ostoksia täällä esitellä, kun ne menee kaikki melkein lahjaksi. Ei sillä että lahjan saajat niitä tulisi tänne tutkimaan, mutta ei se mun mielestä vaan kuulu muille mitä annan lahjaksi ihmisille :P
Oikeestaan H on ainut, jolle en vielä lahjaa ostanut, kun se sattui olemaan koko päivän mukana.

Lahjojen lisäksi ostettiin Clasulta ikkunaan paperinen tähtivalo (mikä löytyy varmaan aika monesta muustakin Suomen kodista) ja joulukuuseen latvatähti. Siellä olisi ollut myös valkoisia joulukuusia, mutta ei ostettu kun ei päästy H:n kanssa vielä yhteisymmärrykseen siitä tuleeko meille oikea vai feikki kuusi. Arvaa kumman puolella mä oon? ;) (Vastaus löytyy sivun alalaidasta... :P)

Joulujuttujen lisäksi löydettiin H:lle vihdoin tarpeeksi isot tennarit (US13, eli noin 48). Melkein aina koot loppuu johonkin 45, mutta nyt sattui hyvä tuuri, kun löyty vielä karvavuorelliset DC:n tennarit :) Olihan ne aika hintavat, mutta niin harvoin osuu kohdalle, ettei voinut olla ostamatta. Muutenkin tuli ostettua pojille kaikkee tarpeellista; topparukkaset, housuja, kalsareita ym...



 Niin tietenkin ostin itselleni hammassuojat! :D Pääsee taas pelaileen ens viikolla Lacrossea ja siellä pitää käyttää treenatessakin hammassuojia. Jos tosta nyt kunnolla innostuu, niin ens vuoden puolella taitaakin sitten olla mailan hankinta edessä...

Tänään ollaankin leivoskeltu Jonnen kanssa pipareita ja kohta pitäisi mennnä kasaamaan piparkakkutaloa. Saa nähdä miten mun käy, kun en ole ikinä ennen piparkakkutaloa tehnyt :D Vähän jännittää sen kuuman sokerin kanssa mäskääminen :(

Heips!
vastaus: OIKEA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti