keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Liikunnan iloja

Maanantaina kävin pelaamassa Lacrossea ekan kerran ihan oikeissa treeneissä. Alkeiskurssi on ohi ja parin viikon sairastelun jälkeen pääsiin taas hommaan mukaan :)
Mä olen niin innoissani tästä mun uudesta ja ehkä myös tulevasta harrastuksesta! En ole ikinä oikeestaan harrrastanut mitään, ellei käsitöitä, lukemista ym. "yksin tehtävää" lasketa.

Maanantain treenit meni tosi kivasti. Pienen alkukankeuden jälkeen pallo alkoi pysyä hyvin hallussa ja heitotkin alkoi osua kohdilleen. Ainoa kompastuskivi tässä on se, että kunto ei vaan riitä. Heti kun lopetetaan pelkkä tekniikka ja aletaan juoksemaan, niin EI VAAN JAKSA! :D Mutta onneksi se kuntokin varmaan kasvaa kunhan vaan jaksaa siellä pelaamassa käydä kaksi kertaa viikossa.

Tänään oli paikat vähän hapoilla maanantain jäljiltä ja kun Jimi meni kymmeneltä aamupäivällä päikkäreille, niin lähdettiin salille. Ehtisin vetää 20 minuutin alkulämmöt crosstrainerilla, kun Jimi päätti herätä. Hetken aikaa tein vielä jotain käsi-ja rintalihasliikkeitä, mutta sitten alkoi huuto niin piti lähteä kotiin :D Jalat ainakin aukes ja muutenkin tuli hyvä fiilis pikku hien jälkeen.
Hyvä minä!

Yksi pikku miinus kyllä sattui, kun "keittelin" hammassuojia itelleni. Laitoin nimittäin ensin väärän levyn päälle ja poltin käteni. Perus minä.

Se liikunnan iloista. Huomena onkin hoppu päivä, ensin meen parturiin ja sitten lähetään koko perhe Kuopioon ja tullaan vasta sunnuntaina kotiin. Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti