sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

SikSak no.2

Toinen siksak-rätti valmistui heti ensimmäisen perään.

Mä oon oikeestaan vasta muutaman kestorätti-kuukauden jälkeen alkanut pääseen näihin bambu-pöytärätteihin sisään. Aluksi tyntui jotenkin tosi hankalilta, mutta en osaa enää edes tavallisella rätillä pöytää pyyhkiä :D


Kaikkiin tiskirätteihin olen käyttänyt Blend Bamboo-lankaa; 70% bambua, 30% puuvillaa. Novitan bambu-lankaa en ole edes kokeillut, kun siinä on jotenkin tosi vähän mun mielestä sitä bambua ja paljon puuvillaa. Mutta luultavasti sekin on ihan asiallinen lanka, kun muutkin siitä on rättejä virkannut...


Nyt ei pääsekään heti puikkoihin tai koukkuihin käsiksi, kun on tekeillä olevista jutskuista langat lopussa. Pitänee käydä huomena täydentämässä varastoja kun on vapaa päivä :) Kirpparillakin vois poiketa, en ole kirpuilla käynytkään sen jälkeen kun oman pöydän tyhjäsin...

P.s. Kävin tänä aamuna lenkillä! Lähdin heti kun heräsin ja kotona tein vielä muutamat vatsat-liikkeet päälle (paitsi että pienempi J hyppi mun vatsan päällä koko ajan :D).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti