keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Kirppis löydöt

Kävin eilen kiertämässä kirpparin ennen töihin menoa ja mieluisaksi yllätykseksi siellä oli tällä viikolla ihan kohtuu hyvää tavaraa myynnissä. Yleensä siis jotain yliohinnoteltua roinaa....

Tällä kertaa en ostanut lasten vaatteita, (vaikka 86cm poikien vaatteista alkaa olemaan huutava pula!) vaan löysin itselle pari kivaa paitaa parilla eurolla ja pussillisen jääkaappi runoutta.

Kaksi perus t-paitaa tuli yllättävän tarpeeseen, kun huomasin etten juuri omista tuollaisia kesä/kotipaitoja. Eikä niitä jostain syystä tule kaupasta ikinä ostettua..? Höh :D


Tunika/mekko oli kiva löytö! Olen jo varmaan vuoden ajatellut jotain tuon tapaista, mutta ei ole huvittanut maksaa esim. Espritin samanmoisesta 50 euroa...


Jostain syystä tummansininen väri on alkanut miellyttää vaatteissa mun silmää ihan suunnattomasti! Ihmettelen kyllä, koska en ole oikeastaan ikinä voinut sietää ko väriä :D Paitsi farkuissa. Olen ostanut tänä "talvena" jo tummansinisen takinkin... Hmmm...

Jääkaappi magneeteista maksoin muistaakseni vitosen. Hitto että noita sanoja olikin paljon! Tungettuna sellaseen pieneen minigrip-pussiin, en aavistanut ihan näin täyttä jääkaapin ovea... :D


Onhan muuten hemmetin vaikea ottaa kuvia nykyään tolla puhelimella, kun ostin noi sujukset siihen. Mä en yksinkertaisesti tajua miten toi läppä voi olla koko ajan edessää :P
Ja hiuksetkin on ihan haalistuneen näköiset jo... Onneksi ensi viikolla (lomaviikolla!) pääsee kampaajalle! Pitää varmaan sen kunniaksi leipoa porkkanakakku ;D

jk. Miten mä oon aina niin surkea keksimään otsikoita?!?

2 kommenttia:

  1. Hyi, miekin vihaan otsikoiden keksimistä! :P

    Mutta, ihania vaatelöytöjä taas! Tuo tummansininen sopii kyllä hienosti siun tukkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä sen mun mieltymys siniseen johtuu hiusten väristä :D

      Poista