sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Ollakko vai eikö olla?

Meillä on taas konkreettisesti yksi vaihe elämässä ohi, kun purettiin meidän makuuhuoneesta hoitopöytä pois. Jimppua ei siinä voi enää pitää, eikä myöskään enää sovellu tavaroiden säilytykseen, kun poitsu repii ne alas siitä monta kertaan päivässä :)


Näyttää tuo makuuhuone taas niin tyhjältä... Koti-kotona eli mun vanhempien luona mulla on yksi yöpöytä-projekti kesken. Hiomista ja maalaamista, mutta en ikinä muista/ehdi tekeen sitä kun ollaan käymässä :(


Oli pakko vaihtaa makkariin tummat verhot takaisin, kun valkoiset alkoi oleen turhan valoisat aamuyöstä ja aamusta :)

Makkarin muutosten lisäksi oon miettinyt myös muita muutoksia, esimerkiksi sitä, että pitäisikö jättää tää blogi tauolle? Oon ennenkin miettinyt samaa, mutta sain kuitenkin uutta intoo jatkaa. Nyt tuntuu, että elämässä on niin paljon kaikkee, ettei blogattaville asioille jää aikaa...
Tän blogin tarkoitushan ei siis ole kertoa varsinaisesti meidän perheen elämästä, vaan lähinnä leipomuksista, käsitöistä, remontoinnista ym. sen tapaisista jutuista ja nyt musta tuntuu, ettei mulla ole enää aikaa harrastaa niitä juttuja mistä olen blogannut. Eikä mun mielestä ole järkee jatkaa, jos julkastavaa materiaalia tulee vain pari kertaa kuukaudessa..?

Jos tää homma ei kuukauden aikana piristy, niin sitten lopetan. Ehkä ;D

2 kommenttia:

  1. Sinun juttuja on tosi mukava lukea :) Paljon kaikkea, mistä saada inspiraatiota.

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja kiva kuulla :) Toivottavasti nyt saisin jostain itekin inspiraatiota jatkamiseen!

    VastaaPoista