torstai 28. maaliskuuta 2013

Meikki-esittelyn saldoa

Olin siis viime viikolla siellä Oriflamen meikkiesittelyssä ja tilasin samalla itelleni muutaman jutun. En yleensä käytä mitään tietyn valmistajan kosmetiikkaa, vaan ostelen aina sieltä täältä jotain. Oriflamelta oon tilannut varmaan joskus 10(?) vuotta sitten viimeksi meikkejä ja ovat olleet mun mielestä ihan käyttökelposta kamaa...


Meikkivoide ja tollanen paksumpi silmänrajauskynä. Meikkivoidetta en oo oikeestaan käyttänyt ollenkaan muutamaan vuoteen, vaan käytössä on ollut mineraalipuuteri ja sitä ennen jonkin sortin peite "vaahto". Nyt vaan on alkanut tuntumaan, että naama on sen verran vanhentunut, että tarvii peittävämpää kerrosta! :D
Ton silmäpuikon tilasin hetken mielijohteesta, sitä pitäisi vissiin käyttää jotenkin lappeellaan..? Saa nähdä miten mun käytössä toimii...


Graffiti-kynsilakkaa! Hopeinen aluslakka ja pinkki päällyslakka. Pitää tänään testata millanen jälki noista tulee :)



Sellasta hömppää tällä kertaa! :)
H:kin tuli just kotiin, saa nähdä mitä tehdään. Ei oo mitään varsinaisia pääsiäis-suunnitelmia. Mä meen huomena kamun kanssa leffaan ja H lähtee vissiin sunnuntaina käymään Helsingissä. On tuol kaapissa jotain muniakin ja jääkaapissa mämmiä! Ekaa kertaa elämässäni ostin! :D
Joo, meni vähän sekavaksi, parempi lopettaa! MOI! :D

2 kommenttia:

  1. On kyllä mielenkiintoisen näköinen tuo silmänrajauskynä. Raportoi sitten ihmeessä, miten tuollainen toimii! Silmien rajaaminen kun kuuluu omaan perusmeikkaukseen.

    Ihanaa pääsiäistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerran olen vasta kokeillut rajauskynää, mutta täytyy raportoida vähän pidemmän käytön jälkeen :)

      Poista