perjantai 1. helmikuuta 2013

Kevättä kohti!

Vihdoin loppui tammikuu! Kevät-talvi on niin kivaa aikaa mun mielestä! Tekee mieli olla ulkona kun on valoisaa ja yleensä jo vähän lämpimämpää ja Jonnen kanssa on kivaa tehdä lumijuttuja suojalla. Eilenkin rakennettiin lumihevonen, josta tuli niin iso, ettei J edes ensin päässyt sen selkään :D

Treenitkin luisti eilen kivan päivän päätteeksi tosi hyvin ja huomaa kuinka kunto alkaa hitaasti mutta varmasti(?) kasvaa. Kunhan nyt vaan pysyisin terveenä, ettei taas tulisi takapakkia! Olen jopa nyt triplannut mun D-vitsku annoksen! Löysin kaapin perältä vielä jonkun palkkari-näyte pussin, mitä eilen testasin; Toimii, tänään on ollut yllättävän hyvä olo vaikka eilen olin aika poikki. Ennen maanantaita täytyy käydä ostamassa palkkari-jauhetta enemmänkin...

Lisävirtaa antamassa keltaiset kynnet ja neon-vihreät nauhat :D



Liikunnan myötä olen huomannut myös sen, kuinka surkea tai oikeastaan olematon mun urheiluvaate-valikoima on! Sellaset perus lökö-verkkarit on nimittäin vihon viimeiset sellaseen hommaan! Nimimerkillä kokemusta on :D

1 kommentti:

  1. Moikka :) Tulin ilmoittamaan, että aloin kirjoittamaan uutta blogia, et jos haluat käydä kurkkaamassa :) Se löytyy profiilin kautta.

    VastaaPoista