keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Tapetti ostoksilla

Tänään oltiin siis anopin kanssa tapetti ostoksilla. Tai oikeestaan minä olin vaan makutuomarina, kun anoppi osti itselleen olohuoneeseen tapettia.
Tunnin verran me taidettiin siellä tapetti-osastolla jahkailla, ennenkuin tämä suuri päätös syntyi :) Tapetti joka valittiin oli munkin mielestä ihan kivan näköinen ja muutenkin koko reissu meni kivasti.
Tapetin lisäksi osteltiin vielä muutakin kun käytiin Iittala Outletissa ja siellä oli hyviä alennuksia :)

Itselle ostin uuden Kastehelmi tuikkukipon, joka irtosi tänään 7 eurolla. Siellä olisi ollut myös ihania uutuus värejä; pinkki ja vaalean lila, mutta hinta oli turhan suolainen 29e. Jätin ostamatta :(


Korento astiat oli myös alessa, kun niiden valmistus lopetetaan tai niin se myyjä ainakin sanoi. Ostin siis neljä isoa kahvi/teemukia, kun sai alennetulla hinnalla 4 maksa 3 periaatteella.


Näin myös neljä uutta muumi-lasia, mitkä pitää tilata/käydä jossain vaiheessa ostamassa vanhojen kaveriksi.

Nyt ei ehdi enempää turista, kun jatkan mun The Walking Dead-maratoonia. Aloin seuraamaan telkkarista vasta tätä uusinta tuotantokautta ja nyt pitää kattoo eka ja toka kausi, että pääsee kaikista juonen käänteistä kunnolla perille! Oon jäänyt ihan täysin koukkuun!! Terveiset vaan siskolle! :D


2 kommenttia:

  1. Ihania nuo kastehelmet! Miulla on jälkiruokakipot tuosta sarjasta ja aina pyörittelen noita tuikkupotteja, mutta yli kahdenkymmenen Kivi-tuikun omistajana lienee järkevintä tyytyä vain ihastelemaan.... :P

    Kiva kun esittelit noita Booztin ostoksia, olen pari kertaa katsellut sieltä jotain mutten ole vielä rohkaistunut tilaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin ihastunut noihin kastehelmiin ja yritan niitä alesta bongailla, kun en yli 20 euroa niistä viitsi maksaa :)

      Oon tykännyt tolata tuolta Booztista, kun siellä on myös ihan kohtuu hintaisia vaatteita ja saa vähän erilaista, ettei aina ole niitä samoja hm-tuotteita mitä muillakin :)

      Poista