perjantai 12. huhtikuuta 2013

Kattoterassi

Toissapäiväiseltä shoppailureissulta tarttui mukaan myös pari uutta tyynynpäällistä, jotka muistutti taas mun vanhoista verhohaaveista :)
Anoppi osti mulle Vallilan Kattoterassi-tyynynpäällisiä kaksi kappaletta ja oon niin tykästynyt niihin että! Aikaisemmin suunnittelin Kattoterassi-verhoja makkariin, mutta nyt haluun ne kuitenkin olohuoneeseen, kun on noi tyynynpäällisetkin ;)


Verhot saa kuitenkin nyt hetken vielä odottaa, sillä Köpiksen matka siintää jo kuukauden päässä ja sen jälkeen pitäisi ostaa vielä ainakin nappikset ja ehkä toiset juoksulenkkarit. Nappikset on ainakin ehdottomat, kun ens kuussa alkaa ulkotreenitkin :)

Oon muuten ihan kokonaan unohtanut mainita mun ensimmäisestä Lacrosse pelistä! Viime viikon sunnuntaina meillä oli harkkamatsi ja kokemusta tuli kyllä kroppa kaupalla! Oli myös eka kerta kun pelasin oikeen kokosella kentällä. Toi laji on niin vienyt mun sydämen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti