sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Maiharit

Alennusmyynnin aarre <3


Biancosta löysin taas aivan ihanat uudet kengät :) Aitoa nahkaa, ripaus rokkia ja mikä parasta PUOLEEN HINTAAN! Mulla ei olis virallisesti ollut varaa ostaa näitä, mutta ne suorastaan huusi mua sieltä hyllyltä ja oli enää yksi pari mun kokoa jäljellä! :D Ostin nämä jo pari päivää ennen joulua ja ovat kyllä olleet kovassa käytössä. Vihdoin löysin tollaset sopivat arkikengät, joissa ei oo korkeeta korkoa ja jaksaa kävellä kilometri kaupalla.

Nyt alkaakin sitten tiukka puolentoista kuun säästökuuri, kun lähden siskon kanssa Tallinnaan ens kuun  puolessa välissä. Jeij! Tosi kiva päästä välillä reissuun ja vielä hyvässä seurassa ;)

4 kommenttia:

  1. Mie en ole käynyt vielä yksissäkään alennusmyynneissä, kun ei ole huvittanut ahtautua tuonne itänaapurin kansalaisten joukkoon - niitä täällä päin riittää... :P

    Laitoin siulle blogiini haasteen, olepa hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa munkin alennusmyynnit jäädä tältä vuodelta tähän, kun on säästölinja menossa :D
      Kiitos haasteesta, täytyykin käydä kurkkaamassa :)

      Poista
  2. Eikä, noi on IHANAT! Siis just mun tyyliset ja olen tommosia ettinytkin. Nyt olen niiiiin kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki!?! Paras ostos pitkään aikaan! :) Ja noi niitit vielä pisteenä i:n päälle! <3

      Poista