perjantai 3. toukokuuta 2013

The End - toistaiseksi :)

Kuukausi sitten pähkäilin tätä blogin kohtaloa ja ajattelin vielä huhtikuun tutkailla miltä se bloggaaminen maistuu. Nyt on sitten kuukausi kulunut ja olen päättänyt toistaiseksi lopettaa bloggailun.

Tää kirjoittelu nyt vaan tuntuu jotenkin pakko pullalta ja mulla on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta (sekä hyvää, että huonoa), etten yksinkertaisesti jaksa keskittyä tähän hommaan.
Myös se vaikuttaa päätökseen, että olen mielestäni hukannut tän blogin "punaisen langan". Olen alkanut kirjoittaa kaikesta sekavasta ja alkuperäinen idea on hävinnyt (leivonta, käsityöt ym...) Pitää miettiä mun linjaa ja aloittaa sitten uudestaan, kun se on selvillä ja löytyy uusi inspiraatio ja aikaa paneutua.

Jätän tän mun blogin tänne kuitenkin elämään omaa elämäänsä ja jään itsekin seurailemaan muita blogeja :)

Tapaamisiin taas! <3

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti vielä palailet kirjoittelemaan :)
    Mä oon pohtinut jo pitkään, että alkaisin sittenkin kirjoitella uudestaan.. Kaipaan jotakin omaa tekemistä. Oon kyllä niin soutanut ja huovannut blogin kanssa, että saa nähdä kuinka mun käy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä varmaan palailenkin, mutta en tiedä vielä kuinka nopeesti :)
      Ihmettelinkin pari kuukautta sitten,kun en enää päässyt sun blogiin, mutta kiva kuulla että olet vielä täällä "linjoilla" :)
      Kivaa kevättä!

      Poista
  2. Itsekkäästi toivon, että löydät intoa ja innoitusta palata taas joskus blogin pariin. :)

    Miekin olen bloggailuhistoriani aikana pitänyt pari luovaa taukoa ja tehnyt sitten comebackin, ennemmin tai myöhemmin. Yleensä se intouttaa, kun ei ota paineita kirjoittamisesta. :D

    Ihanaa kevättä ja kesää teidän perheeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä luulen, että kun kesä tulee, niin munkin on pakko taas alkaa esittelemään mun parveketta täällä :D
      Kiitos ja kevättä myös sinne! :)

      Poista
  3. Toivottavasti tauko tekee terää :) odotellessa täälläkin, löysin sinun blogin joskus aivan sattumalta ja käyn aina vilkuilemassa kaikkia ajatuksen herättäjiä! Puuhailet kuitenkin paljon kaikenlaista ja niistä saa kivoja ideoita. Nauti nyt keväästä ilman blogistressiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava huomata, että ihmiset käy lukemassa mun juttuja :) Kiitos kommentista ja hyvää kevättä!

      Poista